Friday, November 19, 2010

وليه تشغل بالك ^^


أضغط على الصوره لرؤيتها بشكل اوضح

._._._._._._._._._._._._._._._._._.

ايه رايكم في الصورة :)
الصورة دي صورتها في لحظة صعبه اوي من حياتي
وكانت بداية اني ابدأ خطوات ثابته لدنيا مفهاش اي مشاكل

الصورة دي عمرها تلات سنين دلوقتي
بس مش عارف ليه حاسس اني محتاج اشوف الصورة تاني
وافتكر كل لحظة عشتها مع الصورة دي

محتاج انسى كل حاجه احس ان انا طبيعي
كرهت مشاكل الناس وكرهت كلام الناس
بقيت مضايق جدااا
علشان كده انا هعتبر نفسي مدخلتش حياة اي حد
ولا اعرف مشاكل اي حد
هضحك على نفسي شوية يعني بس علشان ارتاح

عايز اتعامل مع الكل بطبيعتي ولا ازود ولا انقص
عايز انام وانا مرتاح نفسيا و اصحى وانا مرتاح نفسيا
وبالي صاااااااااااافي مش مشغول باي حد

وربنا يسهل ^_^


._._._._._._._._._._._._._._._._._.

I do not think of anyone or anything in this despicable world

3 comments:

و القادم....أجمل said...

وهمييييييييييه
الفكرة جميلة جدااااااا

عاجبني أوي نظرية الأستيكة دي

:D

ياريت كلنا فعلا ننسى الماضي
و نبص بأه أدامنا شوية
لأننا لو فضلنا في الماضي
هنقع و نقع و نقع

~.~.~.~.~.~

الصورة فعلا جميلة جدااا
و حلوة فكرة اللي على جنب دي

:)

ربنا يوفقك دايما إن شاء الله

تقديري و إحترامي

و أتمنى أكون أول تعليق

:\

Unknown said...

ربنا يعينك على الحياة وهمومها

واجمل حاجة اننا ننسى اي حاجة تزعلنا

ربنا يكرمك ويوفقك في حياتك كلها

دمت بخير

Abdallah Hosni said...

فكرة ملهاش حل يابوحميد

جامد او التصميم ده اقصد التصوير

وفعلا اى حاجة كانت مصدعاك امسحها
واوعى ياجميل اكون مصدعك لاالاقيك تانى يوم كاتب بوست وبتمسحني انا كمان