Wednesday, August 8, 2012

تك تك تك ... بحبك يا مطره



تك .. تك .. تك
تك تك تك تك تك
تكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتك
تكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتكتك
بحبك يا مطره
وانا بشوفك من البلكونه
بشرب كوباية شوكلاته دافيه
هممممم يا سلاااااام يا سلام على ريحة المطره
والهوا البارد بيهفهف عليه
كاني بتسحب لعالم تاني جوه عنيه
وبصيت للسما كانها وش بيبتسم ليه
والسحاب على الشمس مغطيه
يمكن مكسوفه علشان كده مستخبيه
ومزيكة المطره حاجه تانيه
كل حاجه كانت جميله حوليه
يمكن لاني ابتسمت إبتسمت ليه الدنيا
برر .. ررر ... رررد ..ددد
برررد والكل راح يشتي
ويطلع اللبس الشتوي
والكوفيه لسه عليها شويه
:)
كان احلى يوم بالنسبه ليه
علشان كده بحبك يا مطره

12 comments:

lonely said...

وأنا كمان بحب المطره
وبحب البـــــــــرد

ندا منير said...

انهاردة كنت عايشة الاحساس الجميل دا
كان فى مطرة جامدة قوى

وطبعا المطرة بتدى نوع من التفاؤل والراحة

son's egypt said...

السلام عليكم
نا بحب جدا منظر المطرة وهي نازلة كده من السما

mohamed ghalia said...

جميل قوى انك تحس بك حاجة حواليك المطر والهوا
بجد انتا شاعر
تحياتى
دمت بود

روح الاسلام said...

امير الهدوء
تسلم بجد على الكلمات الجميلة دى وانت فعلا عندك حق المطر دة حاجة جميلة جدا بتحسسك كدة انك فى عالم تانى

انا رجعت وياريت ترجع تتابع مدونتى تانى لأنك بجد كنت مشرفنى

rovy said...

احساسك جميل يا امير

انا كمان بأحب الشتاء طول عمرى و بأحس به قوى ..

بيتهيألى دايما لنا مع الشتاء ذكريات جميله ..

تحياتى

Unknown said...

انا كمان بحب الشتا والمطر موت

ولسة كاتبة بوست عنهم

هههه
سلام

العراف said...

حلو قوى احساسك بالمطره لانه احساس رائع بجد المطره دى ليها فعلا مزيكا ودندنه هاديه زى الموسيقى اللى انت مختارها كده واحلى حاجه انت عملتها انك ابتسمت للحياه دى احلى حاجه وربنا يدمها عليك نعمه حلو قوى البوست

wafaa said...

بحس المطر نازل بيغسل حاجة جوانا
مدونتك جميلة اوى
تقبل مرورى
وفاء

و القادم....أجمل said...

بحب المطر أوي
لما بكون في بيتنا
و بشوف الشوراع من فوق
ليها ريحه مميزة جدا
بعشقهاااا

(مبروك استايل المدونة معلش متأخرة كالعادة)
:(

تقديري لك

امل الاسلام said...

امير الهدوؤ
مش هاقول غير ربنا يوفقك
ويحفظك ويحميك
وكل ماقرا كلامك وبص على الكلام اللى انا بكتبه حاجه تانيه
بحس ان انا هضبه جمب جبل كبييير
ماشاء الله انت موهوب
والى الامام

Anonymous said...

بس انا كنت عايزه اوضح حاجه
حلو اوى ان احنا نبقى هانطير بالمطر
وانا عن نفسى عاشقه المطر
بس زى ماشفنا الايجابيات للمطر
فى سلبيات برضه
تخيل وانت واقف كده فى البلكونه وانت بتشرب الشوكلاته
(مع انك مش سببتلنا حبه)
لاقيت اطفال صغيرين بيتكتكوا من المطر مش لاقين هدمه تقيله عشان تدفيهم
اختك فى الله(عاشقه الشهاده)
وتقبل مرورى