Wednesday, August 8, 2012

إنتهى


إنتهى

=:=:=:=


إنــتــهــى كــــأنــــه لــم يــكـــن

وأصبح حنيني للماضي مجرد آلم


مــن الــصـعـب ان يعود الماضي كما كان

ومن الصعب ان يعود الانسان بعد الممات


كأنه احساس مجهول سكن بداخلي

وانــــــتـــهـــى الامــــر بـــرحيلي


وهــل ســـاعـــود يــومــا كـما كنت ؟

ام ان القدر قد خبأ لي شئ لم اتوقعه ؟


مملت من التفكير

اصــبحت لا اهـتم

ولكني تعلمت ان اعيش يومي فقط


وكما كنت وحيد ساظل وحيد

وليس معناها اني اغلق على نفس النوافذ

لكني وحيد في مشاعري .. احلامي .. أفكاري


كانت بداية جديده واعلان بانتهاء ذلك الشخص الذي صنع من اكتئابه سجن وحبس نفسه بداخله

والآن انا هو انا ولن اعود كما كنت في تلك السنه

5 comments:

ندا منير said...

هااااااااااى خالد
حمدلله على السلامة
وكويس قوى انك خدت القرار دا
بس على فكرة كتير قوى لما بتكون وحيد بيبقى احسن من الاختلاط
طبعا هو الاختلاط ضرورى بس ساعات بيبقى مضر
وربنا يوفقك دايما يا خالد

lonely said...

انا خدت الخطوة دى قبلك على فكرة
وقبل منك بكام ساعة كمان
:D
كل سنة وانت طيب

Anonymous said...

كلمات رائعه ,,
رغم انها تخفي الكثير إلا ان الأمل ينبت داخلها ,,

أمير الهدوء ,,
مدونه مميزه ,,

تحياتي ,,

Anonymous said...

الصراحه اكثرمن رائع

احساس جميل الكلام الى من القلب بيوصل القلب
وربنا يتقبل صومك و قيامك عملك فى رمضان

ربنا يثبتك و ينور قلبك

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ said...

ندا منير: : منوره المدونه يا ندا وفعلا كلامك صح جدا :)
_________________________________
فاطمه : : صدفه غريبه بس جميله منوره المدونه يا فاطمه
_________________________________
اسيرة لوحه : : كلك زوق والله وبجد المدونه منوره بيكي :)
_________________________________
وليييييييييد :: بجد مبسوط جدا من زيارتك لمدونتي يا وليد ومشكووووور على تعليقك الجميل ده
==================================